قوانین و مقررات سایت

خدمات سایت پویان: ارائه دوره‌های آموزشی در قالب جلسات ویدویی و کتابچه‌های PDF

حساب کاربری

  1. عضویت و ایجاد حساب کاربری در سایت پویان لرن رایگان است. اشخاص برای عضویت باید به بخش ثبت‌نام مراجعه کنند.
  2. اشخاص برای عضویت در سایت باید از اطلاعات و مشخصات هویتی خودشان استفاده کنند .
  3. درصورتی‌که معلوم شود شخصی با نام و حساب کاربری جعلی اقدام به خرید محصولات و یا استفاده از سایت کرده است، پویان لرن می‌تواند نسبت به حذف آن حساب کاربری اقدام کند. در این حالت وجه پرداخت شده به کاربر مسترد نخواهد شد.
  4. اشخاص باید در ایجاد حساب کاربری خود دقت کافی داشته باشند تا اطلاعات و مشخصات واقعی خود را صحیح و کامل ثبت کنند.  پویان لرن مسئولیتی در قبال نادرست بودن اطلاعات کاربر ندارد.
  5. در صورتی که معلوم شود شخصی به تبلیغات منفی و نادرست علیه پویان لرن پرداخته یا می‌پردازد، خواه این فعالیت‌ها در فضای آنلاین باشد خواه آفلاین، پویان لرن می‌تواند حساب کاربر را حذف و شخص خاطی را از سایت اخراج کند .

مسئولیت‌های پویان لرن

  1. اطلاعات کاربران نزد سایت محفوظ است و پویان لرن تمام تلاش خود را در جهت حفظ اطلاعات کاربران انجام می‌دهد .
  2. سایت پویان لرن تمام تلاش خود را می‌کند تا آموزش‌های باکیفیت به کاربران ارائه دهد و پذیرای پیشنهادات و انتقادات باشد.
  3. سایت پویان لرن تمام تلاش خود را برای به‌روزرسانی صفحات و مطالب خود می‌کند. سایت می‌تواند بنا به هر دلیلی به‌صورت آزادانه اقدام به حذف یا از دسترس خارج نمودن موقتی یا دائمی صفحه خاصی از سایت کند.

مسئولیت کاربران

  1. کاربر باید در حفظ و نگهداری اطلاعات خود کوشا باشد و اطلاعاتی مانند نام کاربری، اطلاعات تماس و رمزهای عبور را نزد خود محرمانه نگه دارد.
  2. اشخاص نباید حساب کاربری خود را، به هر هدفی، نزد شخص یا اشخاص دیگری بسپارند. پویان لرن فقط به شخصی که مالک حساب است، خدمات می‌دهد.
  3. کاربران متعهد هستند تمام محصولات آموزشی را که خریداری می‌کنند به‌صورت شخصی استفاده کنند و از به اشتراک گذاشتن آن‌ها در فضای آنلاین یا آفلاین، به‌صورت مستقیم یا باواسطه، خودداری کنند.

ثبت سفارش کاربران

  1. محصولات آموزشی پویان لرن به‌صورت دانلودی است، کاربر می‌تواند از بخش پنل کاربری به محتوای آموزشی دسترسی داشته باشد. همچنین ایمیلی نیز که حاوی فاکتور خرید و لینک دانلود می‌باشد به آدرس ایمیلی که خریدار ثبت کرده است ارسال می‌شود.
  2. درصورتی‌که تراکنش کاربر ناموفق باشد و وجهی از حساب کاربر کسر گردد، مبلغ کسر شده به‌صورت خودکار از طرف بانک مربوطه ظرف ۷۲ ساعت مسترد خواهد شد.
  3. درصورتی‌که کاربر در پرداخت اشتباهی انجام دهد، مانند آنکه یک محصول آموزشی‌ای را بیش از یک‌بار به سبد خرید اضافه کند، باید درخواست خود را مبنی بر استرداد وجوه اضافی به پویان لرن اعلام دارد.

ارتباطات کاربران:

کاربر می‌تواند از طریق راه‌های تماسی که در صفحه «تماس با ما» سایت نوشته شده، با پویان لرن در ارتباط باشد.

نظرات کاربران:

  1. کاربر می‌تواند در بخش‌های مختلف سایت که امکان ثبت نظر وجود دارد نظر خود را ثبت کند.
  2. کاربر حق ندارد به شخص یا اشخاص دیگری توهین کند یا نظری را بیان کند که مبین نقض حقوق دیگری باشد.